fruoe.blogg.se

Crossfit - Hälsa - Familjeliv - Inredning - Shopping - Resor - Mat

Resultat vecka 3

Kategori: Träning

Tre veckor med kaloriunderskott har nu gått. 
Energin känns jämn och bra (bortsett från "skärmtrötthet" på jobbet) Jag äter mycket, ofta och känner mig nöjd med det jag stoppar i mig. Broccoli är ju t.ex. vansinnigt gott ;)
 
Så här ser resultaten ut efter tre veckor (att tillägga så har jag varit på en middagsbjudning och ett restaurangbesök där sistnämnda inkluderade mousserande, ett glas rött och tyvärr också en drink...)
 
Vikt: -1,2 kg
Rumpa: -2,5 cm
Lår: -1,5 cm
Midja: -3,0 cm
Under navel: -1,0 cm
Byst: -2,5 cm
Biceps: -1,3 cm
 
Sammanlagt har jag minskat 11,8 cm på kroppen och minskat 1,2 kg.
 
Kunde gett bättre resultat men jag vill skynda långsamt utan att förlora muskelmassa. En långsiktig och hållbar plan är också viktigt, inte någon quick-fix. Däremot har måtten "under naveln" och vikten pendlat, antagligen pga. menscykeln som påverkar mig mer än jag vill. Lägger på mig vid både ägglossning och mens så först efter fyra veckor kan jag se månadens totala resultat mer rättvist. 
Kommentera inlägget här: